ontvang je gestuurde berichten nog na het op verwijderen zetten facebook?

Heb facebook aangemaakt omdat ik even een berichtje naar iemand wilde sturen, nu heb ik hem daarna gelijk weer op verwijderen gezet omdat ik facebook echt onzin vind maar als iemand nu reply geeft op m'n bericht kan ik deze dan nog zien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk het niet, je hebt je account immers verwijderd en het antwoord kan dus niet op je account binnenkomen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar het account blijft nog wel 2 weken op de 'leavers lijst' staan, het is dus niet direct weg kan ook nog inloggen alleen niets meer zien (dat kan alleen als ik het deblokeer).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je niet wachten met Facebook verwijderen totdat je bericht terug hebt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is inderdaad ook wel een goede optie, maar was gewoon nieuwsgierig of iemand wist of dat wel of niet zo zou zijn :).