Hoe kun je in 2012 het beste en gratis een bestand van boven de 50 MB aan iemand mailen?

Toegevoegd na 6 dagen:
Inmiddels liet het UWV weten, dat in de groepsinbox bestanden van maximaal 10 MB kunnen. Zeg zo'n 7 kantjes gescande documenten.

Een andere manier is op dit moment niet mogelijk, zoals het downloaden van een groot bestand via een bestandendeelsite.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik probeer zojuist Skydrive.
Is dat wat? En werkt dit goed??

Antwoorden (2)

Via www.wetransfer.com kun je gratis een groot aantal bestanden van max. 2GB versturen naar iemand. Zelfs naar meerdere mensen tegelijk.

Probeer het eens! Ik gebruik het bijna dagelijks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik gebruik firefox, en wetransfer.com geeft bij mij alleen maar een zwart scherm. Iemand daar ervaring mee?
Pieter2011
11 jaar geleden
Jammerr... maar dat ligt toch echt aan jouw Firefox-instellingen. Bij mij werkt het prima met FF. In het zwarte scherm hoort een wit schermpje zichtbaar te zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je dan Flash of een andere plugin niet geïnstalleerd in Firefox. Ik gebruik Safari, maar in Firefox doet hij het ook gewoon.
Pieter2011
11 jaar geleden
Ja, klopt. Ik zie het nu ook. Het werkt op Flash Player. Even de laatste versie ophalen dus. Of, als dat niet lukt, verwijderen met de removal tool (http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/uninstall-flash-player-windows.html) en opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank voor jullie tips!!!!
Gebruik Dropbox(.com)
Je mailt het niet maar je upload een bestand naar je dropbox account. Uiteraard kan je ook bestanden delen met iemand zodat ze het kunnen downloaden.