Hoelang bestaat de site YahooAnswers al?

answers.yahoo.com en de varianten daarvan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Yahoo! Answers heette eerst Yahoo! Q & A (questions and answers) en startte op 28 juni 2005. Dat kun je zelf ook makkelijk controleren, door b.v. een vraag te zoeken over Twin Towers, en dan te sorteren op "oudste eerst". Dan komt er al snel een vraag over Osama Bin Laden uitrollen van 7 jaar geleden.

http://en.wikipedia.org/wiki/Yahoo!_Answers

Hoelang alle varianten bestaan, is bijna onbegonnen werk om te beantwoorden, omdat het er zo veel zijn. B.v. Wiki.answers, Askville (2006), Yedda (AOL), Answerbag (2003), Allexperts, en Answers.google.com. Die laatste bestaat niet meer, maar het archief is nog wel in te zien. Dan zijn er ook nog veel gespecialiseerde sites voor b.v. wetenschap en muziek, kun je op blogs bijna altijd vragen stellen, en ook op ieder forum kun je je vragen kwijt. De conclusie moet dan ook zijn, dat iedere surfer een antwoord kan krijgen op iedere vraag ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb best nogal eens vragen waarop geen antwoord bijelkaar te surfen is.