Hoe moet ik me msn op het starters scherm verwijderen?

Ja daar ben ik weer :p
Elke keer als ik me laptop op start krijg ik msn in beeld!

Hoe haal ik dit weg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (3)

Instellingen en dan een vinkje weghalen bij: MSN automatisch openen bij opstarten van de computer

Toegevoegd na 25 seconden:
En ik bedoel dan natuurlijk de MSN instellingen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar start , configuratiescherm, en dan zie je als het goed is een kopje programma's staan en daar staat als het goed is opstartprogramma's wijzigen.
En dan klik je op uitschakelen voor MSN
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Open Live Messenger en ga naar Extra > Opties > Aanmelden. Haal het vinkje weg vóór Messenger starten bij het starten van mijn computer.