wat is het verschil tussen de button ´startpagina´ en het ´wereldbolletje´ op van facebook?

ze geven allebei updates weer, maar toch verschillen de updates van je vrienden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Startpagina is volgens mij een selectie van berichten die weergeeft wat je wil: belangrijke updates, van alleen vrienden etc. Het wereldbolletje is veel persoonlijker: als jij reageert zie je daar dan weer reacties op. Je vrienden waar je alles wilt zien zie je daar (komt dus deels overeen) hangt dus af van je eiegn activiteit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor je antwoord. ik heb jou als beste antwoord aangeklikt!

Andere antwoorden (1)

als je op het wereldbolletje klikt kan je zien wat je vrienden hebben gedaan de laatste tijd van de laatste 5 dingen en op startpagina krijg je een hele pagina met allemaal update's van vrienden