hoe haal ik zo snel mogelijk heel veel likes op facebook?

Ik doe namelijk mee met een wedstrijd en moet zoveel mogelijk likes krijgen op een filmpje op facebook. De vraag is, hoe kan ik daar nu zo snel mogelijk heel veel likes op krijgen? Ik heb al heel mijn vriendenlijst gevraagt om te "like" en dat is dus al gebeurt ;)
Hopelijk een goed en snel antwoord! dankuu

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

zo veel mogelijk mensen toevoegen, en dan vragen of ze je willen steunen met de wedstrijd...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De bericht delen en aan mensen vragen of hun het ook wil delen
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat dit de beste methode is :D http://bit.ly/Jd3xWz binnen no-time duizenden likes