Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (2)

Al wil je dit gratis doen, dan kan dat via bijvoorbeeld ; Ustream of Livestream
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als eerst heb je een account nodig op www.ustream.tv . Vanaf daar kan je live gaan uitzenden. Zorg dan dat je een aantal webcams weet te regelen. Het liefst HD webcams want dat is veel mooiere kwaliteit en bovendien ondersteunt ustream dat. Het zal je beeldkwaliteit flink ten goede komen. Een goedkope HD webcam kost zo'n 20 tot 25 euro. 2 zijn voldoende, maar het liefst meer. Die webcams kan je ergens bevestigen doormiddel van tape op een kast ofzo. Als achtergrond kan je een wit laken gebruiken bijvoorbeeld. Zorg dat je laptop meerde USB ingangen krijgt. Dat is gewoon een soort apparaatje met 6 USB ingangen. Kost een 10tje en je kan het kopen bij heel veel electronica winkels zoals Mediamarkt. Vervolgens heb je ook iemand nodig die overschakelt naar een andere webcam. Dat kan je gemakkelijk doen onderaan in het beeld bij 'video source' ofzo (srry ik weet niet hoe je het schrijft heel slecht van me). Als je een beweegbare cam wilt (dus dat iemand er echt mee loopt) dan kan dat ook. Zorg dan dat je een camera hebt die dat ondersteunt en die je dus aan kan sluiten op je pc. Als dit niet lukt kan je ook gewoon een webcam gebruiken maar een webcam heeft geen beeldstabilisatie. Dat betekend dat je beeld heel erg kan gaan schokken als je uit de hand filmt. Om het op een plankje te bevestigen en het plankje vast te houden is het beeld weer stabiel.

Ik hoop dat je er wat aan hebt;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thx hier heb ik wat aan

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding