hoe kan ik mijn prikbord (tijdlijn) zo instellen dat iedereen mijn status leuk kan vinden?

ik zit namelijk met het probleem dat ik mee doe met een wedstrijd en ik zoveel mogelijk "likes" moet krijgen op een filmpje. Nu is het probleem dat iedereen mijn video wel ziet en mijn vrienden deze kunnen "liken", MAAR niet-bevriende, oftewel onbekende mensen kunnen het filmpje alleen maar delen en niet liken.. Hoe stel ik in op mijn tijdlijn dat dit wel gaat? Hopelijk weet iemand hier een antwoord op!

alvast bedankt!

groetjes Martijn

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij je privacyinstellingen instellen dat je profiel voor iedereen zichtbaar is, zal waarschijnlijk helpen, als dat niet wilt kun je ook 'vrienden van vrienden' instellen, dan zien vrienden van vrienden het ook en niet alleen je eigen vrienden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit blijkt niet te werken by my..