Ja dat kan! Ik was in Engeland en ik kon ook via wifi appen! Dus dat kan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp kan je feitelijk overal gebruiken als je maar een netwerkverbinding hebt. Hetzij via het mobiele netwerk of via een draadloos Wifi netwerk, dus ook Canada zal geen probleem zijn.

Ik zou niet vergeten in canada om Roaming op je telefoon uit te zetten en alleen Wifi te gebruiken. Anders zal Whatsapp (en andere applicaties) het telefoonnetwerk gebruiken, wat extra kosten met zich mee zal brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, bedankt voor het antwoord maar ik las op internet dat je, je mobiel in canada Meestal niet kan gebruiken in verband met een andere frequentie. Maar dit zal dan gelden voor sms'en en bellen en niet voor wifi?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de link:
http://www.justlanded.com/nederlands/Canada/Canada-Gids/Telefoon-Internet/Mobiele-telefoons Staat heel mooi omschreven hoe het gaat met bellen in Canada. Maar voor Wifi geldt dit inderdaad niet, dit werkt namelijk niet via het telefoon netwerk maar eigenlijk zoals je computer ook verbonden is met internet.