Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Facebook opent thuis op het netwerk niet meer, wel op 3g of op andere plekken. Facebook blijft wit scherm en geeft HTTP-fout 500 melding.Hoe oplossen?

Sinds een goede anderhalve week krijgen we bij ons thuis facebook niet meer geopend. Er verschijnt een wit scherm. Op elke computer thuis is dit zo, zo ook op alle mobieltjes die op ons netwerk zitten. Met 3g kunnen we er gewoon wel op.
We hebben al naar UPC gebeld maar die konden ons niet helpen, dus vandaar dat ik het hier probeer... Weet iemand hoe dit kan, en vooral... hoe dit op te lossen valt?

Toegevoegd na 6 dagen:
Edit: bedankt voor de antwoorden, helaas hielp niets... Toch is het bij ons nu opgelost sinds gisteren, plotseling deed alles het weer. Ik hoop ook bij jullie!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
880

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Niet oplossen, de fout ligt bij Facebook het enige wat er aan uw kant kan worden gedaan is afwachten, wellicht dat de mobiel site van facebook wel op de computer gebruikt kan worden.

Via http://m.facebook.com

Al verschillende mensen hebben dit gemeld en het zou kunnen komen door de nieuwe applicatie van Facebook genaamd "Timeline".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem. Na lang zoeken vond ik via internet een oplossing die voor mij werkt: www.beta.facebook.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding