Waarom zegt youtube tegen mij dat mijn video overeenkomt met andere gameplays van runescape?

Waarom is dat?
Ik snap dat het overeenkomt maar waarom krijg ik er een mail over en wat moet ik er aan doen?
Of maakt het niet uit en heeft iedereen die een gameplay video upload dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zou je de inhoud kunnen posten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja , dit is de link: http://www.youtube.com/watch?v=cZaHA8eT8Og&feature=youtube_gdata_player Maar krijgt iedereen die zo'n filmpje maakt dan die mail?

Antwoorden (2)

Hallo,
Volgens mijn inziens maakt het niets uit.

Zie wel honderden nagenoeg de zelfde filmpjes over het scherm glijden.
Ik zelf plaatst ook wel eens wat, maar heb nog nooit een mailing gehad van youtube.

Het verhaal komt mij dan ook vreemd voor, daar het een openbaar platform is.
Weet je zeker dat deze van Youtube afkomstig is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat betekend als het ware dat jouw filmpje lijkt (overeenkomt) met andere filmpjes op dat gebied.

Je hebt namelijk ook bepaalde rechten nodig om een filmpje over een spel te uploaden, namelijk de rechten van de ontwikkelaars.

Als je die rechten hebt kan je dat door gegeven aan Youtube en zal een groot gedeelte van het probleem verholpen zijn.