Ga je moeten betalen voor Facebook?

Ik kreeg zo'n paar dagen geleden dat we binnenkort gaan mogen betalen voor Facebook. Elke maand zal je dan zoveel euro/dollar moeten storten of je account wordt gedeleted. je kon ook een bericht voor middernacht op je prikbord zetten en dan zou je niet moeten betalen. Is dit waar of gewoon een roddel?

Toegevoegd na 10 minuten:
En ze zouden het zelf in het nieuws erover gesproken hebben. en ik heb het opgezocht, maar of het betrouwbaar is...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is even kijken wie er zo dom is om dat te geloven. Straks staat het hele internet vol met mensen die zich kapot lachen om de mensen die daadwerkelijk dat bericht op hun pagina gezet hebben. Valt een beetje in de categorie, onze zoon heet een ziekte stuur dit mailtje door zodat..... De bedenkers van dat soort mails lachen zich helemaal gek als ze zien dat mensen dat geloven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor een volgende keer,
1 Als iets een betaalde dienst wordt zal je dat van de juiste partij horen, een mail van Facebook dus.
2 Als iets zo groot is als Facbook een betaalde dienst wordt zal je dat overal horen, NOS-journaal, DWDD enz.
3 Facebook gaat nooit betaald worden, dat werkt niet op het internet, morgen zit dan iedereen op Google+ of gaat weer terug naar Hyves.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://failbook.failblog.org/category/featured-fail/?bow#post-44833 , mooie illustratie waarom facebook gratis is ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Exact, dat was ik nog vergeten te melden, facebook ziet je graag komen.
Kimath
12 jaar geleden
http://failbook.failblog.org/2011/09/30/funny-facebook-fails-facebook-strikegoldstrike-troll/ :)

Het beste antwoord

Nee natuurlijk niet.
Dat was 5 jaar geleden ook al zo met Hyves, MSN en met de rest van de hele mikmak, maar dat is nog steeds gratis.

Dat is gewoon een 'grap' die een beetje heel erg faalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Roddel, tenminste Facebook heeft zoiets nog niet aangekondigd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allemaal roddels en onzin.
Ze hebben ooit een test gedaan met Facebook Classic en Premium, maar dat is uiteindelijk toch niks geworden.

Door de games die allemaal microtransacties gebruiken verdienen ze zoveel dat ze deze formule nog lang zullen rekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, bekijk het rode vakje maar eens!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is allemaal onzin. Dat hebben ze ook wel eens op Hyves enzo gezegd. Op Blackberry messenger (ping) krijg ik elke week wel zo'n soort bericht van als je dit niet doorstuurd moet je betalen of wordt je verwijdert maar het is dus allemaal onzin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niks is gratis en je betaalt uiteraard voor Facebook ... maar niet met geld. Voor Facebook ben je gewoon een product en je betaalt met je privégegevens, gegevens van anderen die het over jou hebben en je gedrag op andere websites die jou volgen met tracking cookies.