ik speel battlefield 2, maar elke keer als ik multiplayer wil speelen word ik door punkbuster eruitgegood. Wat kan ik daar aan doen??

Toegevoegd na 4 minuten:
er wordt bij gezegt dat ik een naam met schelden gebruik

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Misschien dat je de beheerders even moet benaderen. Punkbuster herkent je blijkbaar als een speler die graag ongein trapt, of heeft andere redenen [http://www.evenbalance.com/publications/bf2-pl/index.htm#violations] om je de toegang te weigeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jouw naam gezien wordt als "iets met schelden"
dan zou ik de naam veranderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets leukers of nuttigers gaan doen. Het spel heeft kennelijk hetbeste met je voor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt beter je tijd besteden aan een leesboek. Het is "spelen", "eruitgegooid" en "gezegd".