welk project kan ik doen op de computer als ik mij verveel?

Ik zit soms thuis 's avonds op mijn computer en dan verveel ik mij vaak. Kennen jullie toffe dingen dat ik kan maken, doen op pc, liefst geen site maken of spelletjes spelen .

Toegevoegd na 7 minuten:
liefst geen antwoorden zoals gv en van de pc gaan ...

Weet jij het antwoord?

/2500

In plaats van een site maken kan je er ook een onderhouden. Als je een beetje goed kan schrijven, zou je misschien een blog bij kunnen houden. Als je totaal niet creatief wil zijn kan je ook non stop series kijken. Best leuk met je geliefde als je niks te doen hebt. Als je een creatief brein hebt, zou je ook een boek kunnen schrijven.

je zou alvast heel veel kunnen opzoeken wat je nog nodig hebt op school.. dus alvast wat voorruit leren!

Leer een programmeertaal. Bij voorbeeld Visual Basic. Bij Microsoft kun je een gratis versie downloaden (http://www.microsoft.com/express/windows/) en op het internet zijn massa’s tutorials en voorbeeld-projecten (http://www.google.nl/search?aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=Visual+Basic+Tutorials). Als je leert programmeren hoef je jezelf nooit meer te vervelen.

Zoek dingen dat je interesseert, en ga verder met zoeken naar dat onderwerp tot je een hele bundel interessante informatie staan hebt. (bijvoorbeeld van astrologie ofzo). Als je nog iets wilt kopen van bijvoorbeeld een tv. Ga specifieker zoeken naar dit onderwerp en kijk wat de ene tv beter kan dan de ander, ga naar nieuwe merken zoeken vergelijkt de prijzen van andere sites, ga op zoek wat bijvoorbeeld THX betekent,... . Open een account facebook of netlog en kijk eens rond wat een andere vriend of vriendin te vertellen heeft. Ga opzoek naar nieuw muziek, via youtube of derden, kijk de top 10 music op google en ga dan naar youtube om het te beluisteren,...

Wordt schrijver. Fantaseer er op los en schrijf in Word verhalen. Het zou heel interessant zijn als je eerst blindelings leert typen.

je kan een programmeertaal leren (bv: HTML,java,javascript,...) alhoewel deze weer met websites maken te maken heeft. Je kan muziek maken, of foto's bewerken voor je vrienden. Je kan meedoen aan ontwerpwedstrijden. Je kan mensen lastigvallen op msn. Je kan een babbeltje slaan op omegle. Je kan op youtube filmpjes kijken. Je kan voor youtube filmpjes maken. Je kan een blog starten. Je kan je bezig houden met cain & abel. Je kan een e-book lezen. Je kan op stumbleupon rondneuzen. Je kan op facebook zitten. ....

Je kan een nieuwe taal leren zoals engels of frans je kan ook youtube kijken ik ken een sociaal media genaamd moviestarplanet het is een sociaal media voor kinderen maar ook voor volwassenen leef je uit!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100