Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder je een snelle link?

Ik gebruik de CCleaner Browser die bijna hetzelfde werkt als Google Chrome. Het lukt me niet om een snelle link te verwijderen (niet die bovenaan een tabblad, maar die staan op het beginscherm). Als ik ze probeer te verwijderen komt er een andere snelle link voor in de plaats.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
7.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nooit geweten dat dit programma bestond…

Verwijderen lukt je dus wel. Als ik meer dan negen linken gebruik, zijn de laatste niet zichtbaar. Het maximum lijkt negen te zijn.
Als ik in dat geval een link verwijder, wordt de rij automatisch aangevuld met de volgende.
Als ik negen of minder linken gebruik, kan ik een link verwijderen zonder dat er een andere link voor in de plaats komt.
(Lees meer...)
SimonV
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Inderdaad, bij mij komt er altijd een andere die eerder niet zichtbaar was voor in de plaats, maar er wordt nooit een snelle link verwijdert, ook al druk ik duidelijk op de 'verwijder knop'.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding