Hoe download je windows zonder in je computer te komen?

Een week geleden heb ik mijn oude computer in fabrieksinstellingen gezet omdat hij te traag werd. Na dat dit afgerond te hebben, moest ik opeens inloggen in mijn computer. Onder het kopje: andere gebruiker.

Telkens als ik probeer met mijn microsoft account in te loggen geeft hij continu aan: de gebruikersnaam of het wachtwoord is onjuist.

Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Wat je het beste kunt doen nu is op een andere pc of laptop het volgende:
Je download het volgende bestand: https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10?ranMID=24542&ranEAID=JWLPw9H8i4M&ranSiteID=JWLPw9H8i4M-OgC3NV51ihXbroDIKN_2Vw&epi=JWLPw9H8i4M-OgC3NV51ihXbroDIKN_2Vw&irgwc=1&OCID=AID2000142_aff_7593_1243925&tduid=%28ir__gelztol1iokftklrkk0sohz3xm2xn9syyhmx61rx00%29%287593%29%281243925%29%28JWLPw9H8i4M-OgC3NV51ihXbroDIKN_2Vw%29%28%29&irclickid=_gelztol1iokftklrkk0sohz3xm2xn9syyhmx61rx00

Hiermee zou je een Iso bestand moeten downloaden van Windows 10, die je op een usb stick moet zetten. Die usb-stick moet bootable zijn. Lees hier: https://www.ct.nl/workshops/windows-10-vanaf-usb-stick-installeren-zo-maak-je-er-een/

Als je een bootable usb stick maakt met Windows 10, kun je deze installeren op een pc. Ik weet niet wat voor pc het is, maar bij het opstarten ervan is het belangrijk, als de usb stick erin zit, dat je op bepaalde toetsen drukt om in een menu te komen. In dit menu kun je dan de usb stick openen en Windows 10 installeren.