Ik ben net begonnen met HTML. Is er een mogelijkheid om dit gratis op internet te zetten en oefenen?

Er is iemand die mij wil helpen als ik vragen heb. Dus ook dit is een reden om het op internet te zetten. Uiteraard zoek ik een gratis plek..

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

Een zeer goed online programma, en volledig gratis: Codepen.io
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ja en nee. Je kunt doormiddel van het tk domein een gratis domeinnaam krijgen. Maar dan heb je nog geen server om te hosten. Dit zul je bij een andere partij moeten aanschaffen. Maar dat is tegenwoordig niet meer zo duur, denk aan minder dan 5 euro per maand. Tenzij je thuis een server hebt staan en je weet hoe je die moet instellen om daar zelf je website op te hosten. Maar dit laatste kost meer tijd om te leren dan HTML leren kost.

Maar als je je enkel en alleen gaat bezig houden met HTML en de HTML wilt hosten online zodat iemand er naar kan kijken is dit wel echt een overkill. Je kunt het bestand beter gewoon opsturen. Super eenvoudig en snel.