welke code moet je gebruiken om een HTML site in google te zetten?

Ik ben op zoek naar de code die mijn site in Google kan zetten. Als ik op mijn site zoek, dan kan ik 'm alleen vinden als ik het exacte adres opzoek. Ik heb mijn site gemaakt met 000webhostapp.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.1K
TurfGraver
5 jaar geleden
Je zet een site niet op google.
Google indexeert sites (over verloop van tijd) en dan verschijnen deze als resultaat in Google.
Google anders eens op "seo".
BonBonvanJohn
5 jaar geleden
er zijn wel webmaster tools van Google om websites toe te voegen aan Google search, zo kun je wellicht zorgen dat de Google bot eerder bij je website langskomt maar uiteindelijk komt hij vanzelf en zorg dat je gebruik maakt van zogenaamde meta tags in je html. Overigens kan het erg lang duren voordat je site een beetje geïndexeerd wordt. Populariteit van je website telt erg mee, dus veel unieke bezoekers.
https://www.google.com/webmasters/tools/submit-url

Het beste antwoord

Je kunt je site bij google aanmelden om geindexeerd te worden, je website zal dan snel vindbaar zijn:
rose
5 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat je ook kan doen is <meta name="[hoeft je wilt dat je website heet op Google]" keyword="[op welke woorden moet je website naar boven komen]"/>.