Hoe maak ik animaties bij mijn videoclip?

Ik heb een filmpje ge-edit (gewoon gefilmd met een camera, geen animatie) en nu wil ik hier overheen tekenen, dus er bij animeren. Maar welk programma kan ik hier voor gebruiken? Hier een voorbeeld wat ik bedoel (adviezen van Lieze op YouTube)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Hier kun je Adobe Animate voor gebruiken.
werkt heel mooi
er is vast wel een proefversie te downloaden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Met Powtoon kun je dit soort animaties maken. Waarschijnlijk kun je vervolgens de achtergrond transparant maken en de animatie mixen met je echte video opname, bv. met Adobe Premiere. Nooit geprobeerd.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nooit geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nope. Ik heb nog nooit een powtoon animatie geprobeerd transparant te maken om er videobeelden bij te mixen. Dat bedoelde ik.