Hoe verander je een HTML-Bestand?

Ik heb al een Domein, Host en HTML(Die bijna klopt, moet hem open met Google Chrome). Ik wil een site maken maar moet bepaalde elementen veranderen. Ik heb die online HTML Editors geprobeerd maar snap er helemaal niks van. En hoe kan ik dan dat specifieke HTML bestand een site maken als ik een Domein en Host al heb?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
8.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Door het bestand te bewerken in bijvoorbeeld een tekstverwerker of een HTML-editor zoals Kompozer. Je kunt het daarna waarschijnlijk met FTP uploaden naar je host. Succes!

Antwoorden (2)

Je kunt een HTML bestand in kladblok/notepad bewerken. Ik raad je echter aan om Notepad++ te downloaden (let op, dit is dus niet Notepad). Met deze gratis editor kan je HTML bestanden makkelijker bewerken en aanpassen omdat deze editor bepaalde tags highlight voor je.

Natuurlijk zijn er nog talloze producten, maar de meesten kosten geld en Notepad++ is gratis.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"Natuurlijk zijn er nog talloze producten, maar de meesten kosten geld en Notepad++ is gratis." De man snapt de WYSIWYG on-line editors niet eens, en dan raad jij Notepad++ aan? :-) Ohja, het is gratis...dat is het belangrijkst.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1. Leer Engels (als je dat nog niet kunt);
2. http://w3schools.com/html
3. download Notepad++, Brackets of een andere (gratis) code-editor. Naast syntaxhighlighting hebben die ook als grote voordeel dat de indentatie automatisch wordt doorgevoerd. Als je hier allemaal geen zin in hebt beveel ik je een websitebuilder of CMS aan. Kijk bijvoorbeeld eens op http://wordpress.org.
Het beste kun je beginnen met te leren hoe je HTML schrijft. Als je dat eenmaal kunt is in wezen een kladblok genoeg.

Voor het leren van HTML is er een goede Nederlandstalige site:

http://www.handleidinghtml.nl/
rose