Dit kan allemaal in Adobe AFX, maar hier moet je wel een aantal jaar mee gewerkt hebben wil je zo'n resultaat bereiken. Echter zijn er veel projects/presets/plugins die veel werk uit handen nemen, en al snel een gewenst resultaat kunnen geven zonder veel inspanning/kennis.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ah After Effects :D, ik denk al nooit van gehoord dat AFX :D
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik werk zelf namelijk met Sony Vegas pro 13. Maar daarmee lukte het niet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je moet echt After Effects proberen, en kijken eens op Google naar AFX Projects, dat zijn voor-gedefinieerde effecten waarbij je alleen nog de content moet vullen met hetgeen jij wenst en renderen maar...
Cinema4D en After Effects, sommige vinden het fijn om er ook Illustrator of Photoshop er bij te gebruiken.