Welk lettertype is dit?

Voor een kraamcadeau voor mijn zus wil ik en lettertype gebruiken. Vooral die A ervan is bijzonder en kan ik nergens anders terug vinden. Ook niet op de sites die bij andere vragen zijn neer gezet.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit lijkt me weer een custom font. FOntfinder vind ook alleen maar serif lettertypes met symmetrische, A's helaas.

Antwoorden (1)

ik heb wel een soortegelijk lettertype in mijn bestanden maar als je alleen de naam wil hebben dan kan ik je dat lettertype wel gratis namaken voor je. natuurlijk niet voor alle tekst maar voor een paar letters is dat geen probleem.
stuur de tekst zo groot mogelijk maar door aan janscheys@yahoo.co.uk