Hoe zet je een snapchat foto op Facebook?

Ik maak regelmatig foto.s en filmpje met snapchat maar die wil ik ook soms op Facebook plaatsen maar hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.8K
VraagAntwoord66
7 jaar geleden
Sinds kort kun je foto's & filmpjes toevoegen aan 'Herinneringen'. Hier kun je vervolgens het filmpje/foto opslaan op je telefoon. En vervolgens via de gallerij kunt u het filpmje/foto delen met facebook

Antwoorden (2)

Nou, als je het filmpje of foto hebt gemaakt, dan kun je hem in datzelfde scherm, dus nog voordat je het gaat plaatsen of gaat versturen. Er staat een icoontje waarmee je de foto's en filmpjes op je telefoon kan opslaan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je een foto hebt gemaakt en je hebt hem nog niet verzonden, kun je deze foto heel makkelijk opslaan. Op de 1e foto kun je zien welk icoontje staat voor het opslaan van je foto's of video's. Als je de foto al hebt verstuurd, kun je hem helaas niet meer terughalen om hem op te slaan. Als je hem aan "Mijn Verhaal" hebt toegevoegd, kun je hem nog wel opslaan. Dit doe je door naar je Verhaal te gaan en het icoontje voor het opslaan van je foto aan te klikken. Op de 2e foto kun je zien welk icoontje dit is. Ik hoop dat dit helpt!

Toegevoegd na 3 minuten:
[Ik hoop dat de foto's te zien zijn, ik zie ze namelijk niet...]