Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet je een snapchat foto op Facebook?

Ik maak regelmatig foto.s en filmpje met snapchat maar die wil ik ook soms op Facebook plaatsen maar hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.8K
VraagAntwoord66
7 jaar geleden
Sinds kort kun je foto's & filmpjes toevoegen aan 'Herinneringen'. Hier kun je vervolgens het filmpje/foto opslaan op je telefoon. En vervolgens via de gallerij kunt u het filpmje/foto delen met facebook

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nou, als je het filmpje of foto hebt gemaakt, dan kun je hem in datzelfde scherm, dus nog voordat je het gaat plaatsen of gaat versturen. Er staat een icoontje waarmee je de foto's en filmpjes op je telefoon kan opslaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je een foto hebt gemaakt en je hebt hem nog niet verzonden, kun je deze foto heel makkelijk opslaan. Op de 1e foto kun je zien welk icoontje staat voor het opslaan van je foto's of video's. Als je de foto al hebt verstuurd, kun je hem helaas niet meer terughalen om hem op te slaan. Als je hem aan "Mijn Verhaal" hebt toegevoegd, kun je hem nog wel opslaan. Dit doe je door naar je Verhaal te gaan en het icoontje voor het opslaan van je foto aan te klikken. Op de 2e foto kun je zien welk icoontje dit is. Ik hoop dat dit helpt!

Toegevoegd na 3 minuten:
[Ik hoop dat de foto's te zien zijn, ik zie ze namelijk niet...]
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding