Hoe stel je in hoe je in gamemaker naar het gameover scherm gaat als je af bent?

Ik heb een game en een game over scherm gemaakt. Als je het laatste level voltooid hebt ga je automatisch naar de next room waar gefeliciteerd staat. Maar hoe kan je instellen dat wanneer je af gaat naar het game over screen gaat.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

je kan een finnish vlag toevoegen en dat die dan naar de game over room toe gaat of je maakt een null object die dan iets triggert als je er tegen aan loopt en dans naar de game over room toe gaat of bij een bepaalde health maar dat licht aan het health system dat je gebruikt