Hoe kan ik een animatie krijgen in plaats van zwart beeld?

Ik wil rondvliegende bubbels of een andere animatie in plaats van een zwart scherm als de slaapstand geactiveert wordt. Hoe doe ik dit met windows 8?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

ok, ten eerste, ga naar "computer". ga dan naar lokale schijf(C:). ga naar windows en typ in dat mapje bij zoeken 'bubbles'. als het goed is komt er dan een applicatie te staan met als icoontje een soort van computer. veel suc6!!

Toegevoegd na 2 minuten:
ok, ten eerste, ga naar "computer". ga dan naar lokale schijf(C:). ga naar windows en typ in dat mapje bij zoeken ‘system32’. typ in het zoek balkje van het mapje "system32" 'bubbles'. als het goed is komt er dan een applicatie te staan met als icoontje een soort van computer veel suc6!!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel!