Waarom geeft Windows 8.1 geen gedraaide foto's weer op marktplaats?

Foto's die verticaal genomen zijn en in het bewerkingsprogramma gedraaid zijn worden toch horizontaal weergegeven op Marktplaats. Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De orientatie van de foto staat in de EXIF (metadata opgeslagen in het fotobestand).
Alleen de foto roteren betekent niet dat de metadata ook aangepast wordt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Foto weer opnieuw opslaan nadat je gedraaid hebt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Voorheen op Vista had ik geen probleem, het lijkt met 8.1 niet te lukken. Opslaan nadat ik de foto's gedraaid heb hoe werkt dat dan want ik heb ze in Windows Viewer opgeslagen?

Antwoorden (1)

Ofwel je uploadt de ongedraaide originelen, ofwel je fotobewerkingsprogramma draait ze niet ècht. Probeer het eens met een ander fotobewerkingsprogramma. Misschien Paint, wat standaard op Windows is meegeleverd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Sorry mensen voor alle genomen moeite, het werkt niet. Lijkt toch een Windows 8.1 probleem.
Hoop ergens de oplossing te vinden. Goed jaar allemaal.