Wat is dit voor lettertype?

Ik kwam dit lettertype tegen en zou hier graag gebruik van willen maken alleen weet ik niet hoe het lettertype weet. Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Het lettertype heet Agency FB.

Zo ziet het er uit: Sfeervol & Rustig en is gewoon onder de lettertypes in word te vinden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb het proberen te kopiëren maar dit is niet gelukt, de juiste opmaak is toch verloren gegaan.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt!!