Waarom kan ik geen foto's weergeven op mijn (index.html) HTML page?

Ik begin met HTML programmeren met een tutorial op YouTube (die een jaar oud is) maar alles wat ik doe lukt niet. Ik kan geen foto die al op het internet staat toevoegen terwijl ik dat zo doe:

Ook kan ik geen normale link om op te klikken toevoegen. Echter staat hij er wel en je kan er ook op klikken maar als ik er op klik gebeurd er niks.
Dit heb ik gedaan met google.com
Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat ludootje zegt plus: staan er nu dubbele aanhalingstekens? Het lijken dubbele enkele aanhalingstekens.
Bovendien zou ik bij google ook https gebruiken (al is dat niet de oorzaak van je probleem, denk ik)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En verder nog: een html-pagina moet je via een (lokale of remote) webserver laten uitserveren. Doe je dat wel ?

Antwoorden (2)

Ik mis het '='-teken volgens mij.
Dus werkt misschien wel.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je mist een = en je gebruikt de verkeerde aanhalingstekens. Je moet "" gebruiken i.p.v. 2 keer enkele ' ' ' '