Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe pas ik wijzigingen in mijn WordPress website toe zonder dat deze meteen online komen?

Ik heb mijn website online gezet met een basic opzetje. Nu wil ik eigenlijk aan de slag met een ander thema en opmaakje maar dit wil ik eerst afmaken voor dit online gaat. Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
792

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

MAMP? Ik suggesteer graag WAMP ;-)

Anyway, er zijn plugins als theme testdrive die je kunt installeren om een ander thema te testen. Let wel op dat niet alle onderdelen van Wordpress hier evengoed mee om gaan. Het kan dus zijn dat bepaalde widgets het niet doen in de testplugin.

Het beste blijft om ergens anders, desnoods op jouw eigen PC via WAMP, een Wordpress installatie te plaatsen voor testdoeleinden en wanneer het project af is deze simpelweg te exporteren van jouw testomgeving naar de echte omgeving.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt MAMP downloaden en je database lokaal kopiëren, MAMP heeft MySQL en PHPadmin. Vervolgens kun je na aanpassing je database via FTP weer uploaden naar de online omgeving.
(Lees meer...)
paulus811
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
XAMMP en WAMP werken ook goed.
Ik gebruik weer XAMPP. Het maakt volgens mij niet zoveel uit welke je gebruikt. Als je PC maar php kan lezen en uitvoeren, want daar draait Wordpress op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding