Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een bestand van 30 gps openen?

Ik heb de afgelopen week een lyrics video gemaakt met Windows movie maker. Het is daarbij erg belangrijk dat de tekst op het goede moment in beeld verschijnt. Op movie maker klopt dat ook. Maar als ik dan het filmpje opsla, klopt de timing niet meer. Ik heb mij laten vertellen dat ik dan de fps moet veranderen naar 30. Dit heb ik ook gedaan, maar nu kan ik het bestand nergens mee openen.

Ik vind dit erg vervelend en hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
802

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je moet in hetzelfde aantal frames per seconde blijven als het bron materiaal als je wilt dat de timing van je titels blijft kloppen. Met ‘mediainfo’ kun je controleren in welke ‘framerate’ en met welke codec het originele filmpje geschoten in, en met die instellingen exporteer je ‘m ook weer…

30fps filmpjes zijn doorgaans geen probleem om af te spelen... dus de framerate is het probleem niet, ik vermoed eerder het export formaat wat niet klopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar kan ik 'mediainfo' vinden?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar kan ik 'mediainfo' vinden ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
https://mediaarea.net/en/MediaInfo

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding