Welk lettertype is dit?

Via de apps en tools kan ik niet uitvinden welk lettertype dit is. Dit komt voornamelijk omdat het nogal complex is en de letters niet van elkaar gescheiden zijn. Iemand toevallig een idee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kan onmogelijk een font zijn juist omdat de letters doorlopend zijn, het is gewoon getekend. Handwriting lettertypen komen het dichtst in de buurt van deze tekening.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Letters kunnen wel doorlopend zijn bij een font
Maar welke het is is inderdaad zeer moeilijk te bepalen Hier kan je zoeken:
http://www.dafont.com/theme.php?cat=603&page=2&text=douce&fpp=100
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, de handwriting fonts lopen door, maar niet op een manier zoals de vraagsteller illustreert...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
"Dit kan wel een font zijn. In Illustrator kan je lettercontouren maken (ook in InDesign) en daarna met pathfinder een lijnomtrek maken, dan krijg je ook zo’n geheel." Als dit een font is, hoe heet het dan? Met pathfinder kun een omtrek maken of een contour om een ander font maar dat maakt dit nog geen font...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
J4ck1nth3b0x heeft gelijk; Dit kan onmogelijk een font zijn. Mag ik vragen waar je dit plaatje vandaan hebt. Misschien helpt dat naar de zoektocht (als het bijvoorbeeld gewoon een tekst op een website is en dus toch een font, kun je gewoon in de html-code (of eigenlijk in de css) opzoeken welk font dit is).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hey, iemand die het begrijpt!!! :-)