Hoe voeg ik een afspeelapparaat toe?

Zoals op de afbeelding staat heb je ergens in je computer deze optie zitten. Maar bij mij staat er alleen 'speakers'. De kwaliteit van het geluid door mijn headphones of oortjes is echt heel slecht, terwijl de oortjes en headphones zelf van betere kwaliteit zijn. Komt dat doordat ik hier geen optie 'headphones' kan aanvinken? Zo nee, hoe kan ik dan mijn geluid beter krijgen? Zo ja, hoe voeg ik dan zo'n afspeelapparaat toe? (bijv. headphones dus)Ik heb trouwens windows 8 op mijn compute.r Hopelijk kan deze vraag beantwoord worden, het is namelijk best irritant!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Weet je welke geluidskaart je hebt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij apparaatbeheer onder besturing voor geluid, video en spelletjes staat: IDT High Definition Audio CODEC en Intel(R) Display Audio

Antwoorden (1)

Ik heb even gezocht, er zijn meer met soortgelijke problemen.

THE FIX IS :
--Click on Windows button and search DELL AUDIO--
--Click on Advanced--
--Click Jack Information--
--Check IN the small text on down(Enable auto popup dialog, when device has been plugged in)--
--STICK OUT JACK and Stick in again and click SPEAKER OUT--
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kan de optie DELL AUDIO niet vinden!