Waarom wordt mijn afbeelding onduidelijk in InDesign?

Elke keer als ik een afbeelding in wil voegen in InDesign wordt deze erg onduidelijk.
De afbeelding is groot genoeg, daar ligt het niet aan. Ik voeg ze in via 'plaatsen' en heb het ook al met behulp van een rechthoekkader geprobeerd.
Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik vermoed dat het aan je weergave instelling ligt. Deze kan je instellen (onder weergave, uit mijn hoofd) op 3 verschillende niveaus. De bedoeling hierachter is dat je minder krachtige computers minder belast met een grovere weergave. Zet deze is op optimaal en waarschijnlijk zit je afbeelding er piekfijn uit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt inderdaad! Bedankt!