hoe maak in html een knop met geluid en dan ook nog een overgang ?

ik heb al een website en ik wil dan een knop laten gloeien als je je muis over de knop beweegt.
maar dat wil ik graag in een overgang met een sissend geluid.
ik heb wel al een video van de animatie in een mp4 en een het geluid effect in een mp3 bestand.
ik heb het ook in flash geprobeerd maar kon niet zo veel op internet vinden

dus mijn vraag is of iemand mij kan uitleggen hoe ik zoon knop in flash of een ander dergelijk programma kan maken.

alvast bedankt !!!!!

Toegevoegd na 1 minuut:
ik maak de website in Adobe dreamweaver

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je kan beter geen flash gebruiken op je website, zeker niet voor buttons. Dit kan je beter met CSS doen. Misschien kan je hier wat mee om de button te maken: http://www.cssbuttongenerator.com/ en dan in combinatie met dit artikel het geluid toevoegen: http://www.techumber.com/2012/12/playing-sounds-on-mouse-hover-using-HTML5.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt voor het antwoord dit had ik nodig :)