Om het lettertype te vergroten, klik je in het menu Lettertypes op 'groter' (zie afbeelding 1). Je kan in hetzelfde menu ook 'Toon lettertypen' aanklikken (zie afbeelding 2). Daar kan je ook de kleur, ... van de letters aanpassen.
Bij een volgende notitie wordt alles helaas altijd teruggezet naar de standaardinstelling.

Om een memoblaadje te sluiten, ga je met de muispunt over de linkerbovenhoek. Je krijgt daar dan een klein vierkantje waarin je kan klikken om de notitie te sluiten. Je krijgt dan ook de mogelijkheid om de notitie te bewaren in een Teksteditor-documentje (zie onderaan afbeelding 2). Als je de structuur RTFD kiest wordt alles in het gekozen lettertype bewaard, met eventuele afbeeldingen die je in de notitie had geplaatst.

Kijk ook eens naar deze link voor andere stickies: https://www.macupdate.com/app/mac/31044/new-sticky