Hoe kan ik foto's bewerken zoals in voorbeeld?

ik wil graag ook reclame maken op een foto en de reclame in de bijgevoegde foto leek me wel wat ik wil t precies zo afgezien van het logo en inhoudelijk natuurlijk anders

mvg

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als ik kijk naar hoe deze foto is bewerkt, kan dit gewoon met Microsoft Paint. Je kunt dit programma vinden bij je bureaublad accessoires.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Precies.. hier heb je echt geen andere editing software voor nodig. Het is gewoon een kwestie van een paar vakjes en wat tekst.
Een prima gratis programma om hier mee te experimenteren is Paint.NET, veel beter dan de standaard Paint.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet kiezen wat je zelf best ligt.

Je kan geld uitgeven aan professionele software. Of kiezen voor freeware zoals gimp of Paint.NET.

Echter ook ms word is tegenwoordig heel sterk in het toepassen van aanpassingen aan foto's en die heb je mss al op je pc staan.