Hallo, in word kan je bij beeldweergave 2 pagina's naast elkaar laten zetten. Kan ik de eerste pagina apart zetten op 1-pagina-beeld? dus 1-2-2-2....

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Antoni
9 jaar geleden
Goeie vraag! + 1 voor je vraag! Ik ben benieuwd naar de antwoorden.

Antwoorden (1)

Ik heb geprobeerd met een section break (Next Page), maar het wil niet lukken.
Ook niet als ik de eerst pagina breder maak.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb gewoon een leeg blad genomen als eerste pagina, op die manier staan de oneven pagina's ook rechts. Juist maken dat het eerste blad niet mee wordt afgedrukt. Nu heb ik wel een goed overzicht van de linker- en rechterpagina's (ben een clubblad aan het maken).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ooooo. Ik begreep al niet waarvoor je het nodig had. En nu kun je de allerlaatste pagina op blad 1 zetten en met de nummering op pagina 3 beginnen en die 2 noemen. Ik neem even aan dat je het dubbel vouwt. Je moet dan trouwens wel goed opletten hoe je dat doet met de volgorde van de pagina's. Als je het niet dubbel vouwt heb je a priori geen probleem. Dan kun je achter elkaar alles printen; eerst de oneven en dan de even op de achterkant (of andersom). Succes er mee.