Welk desing programma(software) kan ik het best gebruiken voor het ontwerpen van 3D interieur?

Ik zocht dus online naar 3D interieur desing programma's maar ik kon amper 1 vinden. En ik vroeg me af welke ik daarvoor het beste kan gebruiken en/of gratis te downloaden valt.

Den

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (2)

Als je designs wil maken zoals op het plaatje, zou je Cinema 4d eens kunnen proberen.
Via onderstaande link kan je een demo downloaden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Google Sketchup is gratis, en degelijk, voor design in 3D, wordt op meerdere sites aangeraden als één van de beste gratis designprogramma's van dit moment.
Hier kan je hem downloaden (voor sommige opties moet je wel betalen):
http://www.sketchup.com/