Hoe laat ik mijn html tekst met een fadeIn beginnen?

Ik wil graag mij text die ik in een div id heb aangemaakt laten beginnen met een fadeIn. Dit is de code die ik heb gemaakt alleen het niet doet. Ik heb trouwens de javascript in de html gezet omdat het ander moeilijk voor jullie te zien ;) :

Goeievraag)

Alvast bedankt ;)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je moet jquery op je pagina includen, zonder dat kan je jquery script niet draaien.
Jaspro101
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
heb ik gedaan maar de fade werkt niet? Dan heb ik iets fouts gedaan in het script, maar wat?
Jaspro101
9 jaar geleden
Wat ik verder nog zag: Je element is al zichtbaar. dus hij kan niet nog een keer zichtbaar worden. Je moet hem daarom eerst verborgen maken: $('#text').hide().fadeIn(); Ook zag ik dat je verkeerde haakjes gebruikte ’ ipv ' (Ja, er is verschil) Dus je script zou nu zo moeten zijn:

Goeievraag)

Jaspro101
9 jaar geleden
Je kan ook nog style="display:none;" aan je div toevoegen. Dan hoef je hem niet eerst met hide() te verbergen:

Verschillende JS-libraries hebben hier functies voor.

Bijvoorbeeld in scriptaculous:
Effect.Appear('id_of_element');
Effect.Appear('id_of_element', { duration: 3.0 });

Zie link 2 voor de benodigde scripts die je (uiteraard gratis) kan downloaden.