Waar kan ik een sjabloon voor een spaarrekening te beheren in excel vinden?

Ik ben op zoek naar een sjabloon waarbij je de in- en uitgaven van een spaarrekening kan boeken in Excel.

Bijvoorbeeld je hebt een saldo van 100 euro op je rekening maar en geeft 25 euro uit aan kleding, en 75 euro aan elektronica. Dit in een overzicht van Excel, rekening houdend met de saldo van uw spaarrekening.

Kent iemand een dergelijk sjabloon of formule waarbij Excel rekening houdt met + of - bedragen?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

Bedoel je zoiets, of is dat te complex?
Vink tijdens installatie "Simpele zoekhulp als startpagina" af.

http://www.simpelhuishoudboekje.org/huishoudboekje-overzicht-sparen.html

Toegevoegd na 2 minuten:
Of misschien is dit wat:
http://www.worksheet.nl/downloads/administratie/financieel/overzicht-van-betaal-en-spaarrekening-excel-cash-flow/viewdownload
SimonV
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op deze site kun je een mooi inkomsten en uitgaven tabel downloaden, deze gebruik ik zelf ook: http://www.stofzuigerzen.nl/geld/zorgeloos-leven-verlaag-je-vaste-lasten-plus-excel-bestand.html

Toegevoegd na 1 minuut:
Er staat al voorbeeldinfo in, maar dit is wel wat je bedoeld denk ik.
sla het document op en maak alle vakjes leeg, nu kun je je eigen info invullen.
Als je dus een beginsaldo hebt van 100 euro, vul je dat in in de eerste kolom.
Wat ik zelf heb gedaan is de sheet kopieren, en die genoemd naar elke maand. Zo kan ik van het hele jaar mijn inkomsten en uitgaven bekijken.