Bestaat er een open source cms dat lijkt op wix.com?

Hallo,

Ik vind dat wix.com wel een slimme manier heeft om hun teksten ect. Aan te passen, dit doe je namelijk simpelweg door op de tekst te klikken en deze te wijzigen.

Ik weet dat wix hun eigen gedoe heeft dat je websites kan kopen door per maand te betalen maar ik ben een webdesigner en wil graag wat meer invloed. Als er iemand een wordpress of joomla plugin weet ben ik ook geïnteresseerd.

Alvast bedankt,

Groetjes,

Roy

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kijk eens naar CushyCMS.com.