Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kost Wordpress geld?

Hoeveel moet ik betalen in het aanschaffen en online zetten van Wordpress. Ik heb al de kennis omdat we op school hebben geleerd hoe het in elkaar zit en de school heeft ook alles voor ons betaald. Maar ik heb geen idee of het online zetten ook geld kost en of een abonnement moet nemen op Wordpress?

Toegevoegd na 56 seconden:
Ik ben al bekend van Filezilla

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
843

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wordpress wordt gemaakt door vrijwilligers.
Je kunt het programma en eventuele plugins volledig gratis gebruiken en online zetten.
(Lees meer...)
SimonV
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het ligt eraan welke je gebruikt. Gebruik je het via de website dan is het grotendeels gratis, maar als je een domeinnaam wilt of extra opslag dan betaal je extra. Als je het download dan is het ook gratis maar dan moet je een server en domeinnaam volledig betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt ook gratis hosting en gratis domeinnamen.
Aanschaffen van wordpress is gratis, wordpress is een opensource CMS en kan dus gratis gedownload worden. Je hoef alleen maar te betalen voor de hosting van de website en de domeinnaam. Ik raad versio aan omdat dit volgens mij ervaring de goedkoopste is. Veel succes,

Groetjes,

Roy
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding