Waarom werkt mijn code niet (c++)?

De code werkt wel alleen geeft hij de score niet correct.
De score geeft altijd 12 aan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zet in eerste instantie de score op 12, maar je past hem nergens meer aan.

Wèl zie ik de regel 'score - tries' maar die wordt niet TOEGEKEND aan de variabele score, zodat het resultaat van de berekening "in de gootsteen verdwijnt"

Score := score-tries; , of score -= tries; zouden waarschijnlijk al een verschil maken :)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
natuurlijk!
dankje :)