Hoe zet ik de wifi op bepaalde momenten uit?

Hallo,

Ik wil graag dat de router automatisch de wifi uitzet op bepaalde tijdstippen bijv. tussen 22.00 en 07.00. zodat de kinderen s'avonds niet de hele tij dop hun mobieltjes blijven. Mijn router is een TL-WR841N Ik kan wel sommige sites blokkeren maar op hun mobieltjes zitten ze vooral gewoon op app via wifi dus misschien kan iemand helpen !? alvast bedankt x

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
14.4K

Antwoorden (3)

Ik zou een tijdklok halen. Die doe je in je stopcontact, en daar sluit je de router op aan. Dan gaat internet gewoon uit als de tijd bereikt is, en het start vanzelf weer op in de ochtend als de stroom weer aan gaat.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die doet mijn zoon er gewoon weer in, ik heb geprobeerd om elke avond de stekker van de router eruit te trekken maar de volgende ochtend zat hij er gewoon weer in pff :(
Cryofiel
10 jaar geleden
Slotje op kast waar modem inzit?
Ritsuka
10 jaar geleden
Slotje op kast klinkt goed :)
Bij sommige routers kun je dit instellen als je inlogt op de modem/router. Bij wireless kun je dan een tijdschema instellen voor aan/uit.
Ook kun je het MAC adres Filter gebruiken, maar dat kun je meestal alleen handmatig aan en uit zetten per verbinden apparaat.
Als je huidige modem/router deze mogelijkheid niet biedt dan kun je kiezen voor een router met meer instelmogelijkheden.

Toegevoegd na 1 minuut:
*verbinden = verbonden

Toegevoegd na 16 uur:
De TL-WR841N is volgens de specificaties met ouderlijk toezicht om de internettoegang van kinderen of werknemers te beheren. Volgens de handleiding TL-WR841N zou je een schema kunnen instellen als je Parental Control inschakeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Steker uit de router
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Even lezen... dit punt is al aan de orde gekomen onder het antwoord van Ritsuka.