Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om een online database beheer service te gebruiken voor offline webdesign?

Hallo,

Ik werk op me stage aan websites en ik wil graag dezelfde websites automatisch op me computer thuis hebben. Ik heb een phpmyadmin server draaien op beide computers maar dat kan je natuurlijk niet delen.

Ik zou het liefst een online service gebruiken waar je makkelijk databases kan aanmaken zonder limiet aan de grootte en dat je deze ook in een lokale web applicatie die bijv met WAMP word gehost (localhost)

Ik dacht zelf misschien dat dit kan met google cloud sql maar kan hier niet zoveel over vinden.

Alvast bedankt,

Groetjes,

Roy

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
710

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik maakte altijd een functie in me PHP die automatisch wisselde tussen de databases, als ik op localhost of online de website bekeek of aanpaste, maar heb het idee dat jij meer zoekt naar een website als db4free.net daar kan je een database aanmaken en via je PHP en WAMP kan je die locaal op je computer ophalen, de zelfde database kan dan natuurlijk ook opgehaald worden vanaf het internet.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding