Kun je een patroon op een pdf bestand vergroten en daarna uitprinten?

Nou, ik heb een pdf-bestand met een leuk patroon van een pop gevonden (nieuwe hobby:-), getekend in hokjes, zodat je het evt. na kunt tekenen. De ware grootte van elk hokje is 4 cm. Echter op het pdf bestand is elk 3 cm (met nog een stukje text ernaast over de beschrijving)
Hoe kan ik deze grootte veranderen op het bestand van 3 cm naar 4 cm per hokje, zodat ie gelijk op ware grootte is? En daarna uitprinten?

Alvast bedankt!

10 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Ik weet niet op dit je zal helpen maar het is een optie om je pop te vergroten.
Maak een print screen met de pop openstaand. (Knopje vlakbij delete)
Dan naar de start knop, alle programmas-> bureau accesoires-> paint
Daar druk je op plakken.
Dan de hoeken van het poppetje pakken in paint en vergroten. Ik weet niet of je dit helpt met je 4 cm...
Maar in ieder geval succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
misslobe
10 jaar geleden
Ik heb het ongeveer gedaan zoals je zei met succes! Dankje:-)!