Hoe maak ik een POP3 mailbox?

Hoi Hoi mensen,

Ik vraag me af hoe je een online POP3 mailbox maak

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Een POP3 mailbox is een mailbox bij een POP3-server.

Dus je zou een POP3-server moeten opzetten of gebruik maken van één die door een provider wordt aangeboden.

POP3 is de voorganger van IMAP. Ik zou afraden POP3 nog te gebruiken. Bij POP3 download je alle mail naar je computer en beheer je op die computer de wijzigingen.

Bij IMAP worden wijzigingen online bijgehouden en is de mailbox altijd hetzelfde tussen verschillende apparaten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Reddie
10 jaar geleden
Verhelderend. plus
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met POP3 heb je de mogelijkheid een kopie op de server te laten staan, terwijl je het bericht op je computer kun archiveren of wat je ook maar wilt.

Andere antwoorden (1)

Je kunt gebruikmaken van een online e-maildienst zoals GMail of Outlook.com.
Invullen in het programma: pop(3).provider.nl .