Hoe kan ik in kleur printen?

Ik heb een HP photosmart printer.
Nu wil ik iets in kleur printen wat ik in een programma Photo Creations heb gemaakt.
De instellingen van de printer heb ik gewijzigd in kleur.
En hem al opnieuw opgestart.
De cardridges zijn vol.
Waarom blijft hij dan zwart/wit printen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (2)

Zitten er cartridges van Hp er in? Anders doet hij het niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vermoed dat je toch iets met de instellingen niet goed hebt gedaan.
Kijk eens op http://www.hp.com/united-states/consumer/digital_photography/print_better_photos/tips/maximize_photo_printer.html

Zelf heb ik deze printer niet, dus ik kan het niet proberen. Geef nog even een reactie als je er nog niet uitkomt. Dan zoek ik nog verder. Succes.