Hoe zet ik mijn foto's netjes in Wordpress?

Ik wil mijn foto's graag netjes onder elkaar en soms in twee kolommen in wordpress zetten. Op deze manier: http://www.velvetine.nl/blog/
Dus niet dat een foto uitsteekt of in kleine thumbnails.
Hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Allereerst de grootte van de foto instellen op normaal.
Dit bij alle foto's doen... als het goed is moeten de foto's nu even groot worden.

Daarna via de optie waarin je html codes kan aanpassen etc. De image code netjes onder elkaar zetten of zoals je wil in twee kolommen.

Wil dit nog niet werken gebruik dan deze website: http://www.fotoverkleinen.nl/
en maak hiermee de foto's even groot.

Is dit allemaal nog niet wat je bedoelde. Stuur mij dan even een berichtje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoals hierboven beschreven is het belangrijk om de foto's hetzelfde formaat te geven met name de breedte (bijv 800 pixels breed).

Je kunt 'stuurtekens' opnemen om ervoor te zorgen dat iedere foto op een nieuwe regel komt. Dit doe je door in de tekst in HTML modus
en

op te nemen. Dit is inclusief het kleiner en groter dan teken! BR=Break/nieuwe regel en P=Paragraaf