Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik gratis mijn dreamweaver-site uploaden?

Ik heb een site gemaakt in dreamweaver, wil deze nu uploaden, maar ik weet niet hoe dat moet, zijn er nog andere mogelijkheden buiten een .tk-domein?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
763

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Uit de vraagstelling kan ik opmaken dat je graag een domein en een hosting wilt hebben. Dit houdt in dat je bijvoorbeeld een domein als www.voorbeeld.nl aanvraagt, waar je je site dan op kan zetten. Er zijn, buiten het .tk-domein, maar weinig gratis alternatieven, maar betaalde domeinen en hosting kosten bijna niets (2,50 euro per maand bij Antagonist).

Een volledig pakket kun je snel en veilig regelen via bijvoorbeeld Antagonist, een bekende Nederlandse provider. Op deze site vul je de naam van het domein in dat je graag wilt hebben en vul je enkele gegevens in. Vervolgens betaal je voor de periode dat je het domein en de hosting wilt hebben (1, 2 of 3 jaar). Voor meer informatie: www.antagonist.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik upload mijn site via gratis WS_ftp. Programmaatje waarin je na installatie twee vensters zie. Links je eigen map 0f directory en rechts de map van de server waarnaar je het upload. In mijn geval domein.nl.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of zoek je een gratis domeinnaam?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan je website gewoon via Dreamweaver uploaden. Er zit namelijk een FTP-functie in de software.

Hoe je dit moet doen vind je hier: http://www.siteground.com/tutorials/dreamweaver/website_upload.htm

Toegevoegd na 58 seconden:
Of zoek je een plaats waar jij je website op kan zetten. Dat is namelijk niet helemaal duidelijk uit je vraag...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mocht je nog niet uitkomen check youtube

Toegevoegd na 50 seconden:
http://www.youtube.com/watch?v=42mr-CXmkPc
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding